Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bugüne Kadar Dİnlediğiniz EN İYİ (en etkileyici) Şarkı Hangisi???

  • Magnetizma • 18 Haziran 2004 23:10 • #433291
    Metropolis
  • Dark_Maggot • 19 Haziran 2004 00:13 • #433299
    valla bissürü var ama nerden baslasam...
    Slipknot--Wait&Bleed, People=Shit, Duality...
    Soulfly--Jump da fuck up
    Sentenced--Excuse me while I kill myself, Fragile, Killing me killing you...
    Machine Head--Bulldozer, Imperium
    Iced Earth--I died for you, Violate, Stand alone, Disciples of the lie, Dracula, Wolf, Ghost of freedom...
    Anathema--Angelica
    ve daha birçok...
  • chazy_chazzz • 19 Haziran 2004 16:44 • #433315
    kardeşim biri diyecek bilmemkim'in bilmemne adlı şarkısı öbürü diyecek abuzittin'den terketme beni, öbürüsü petek dinçöz'den bilmemne diyecek. vesselam herkes farklı şeyler diyecek. bu ne saçma bir başlıktır böyle?

    ZORLA YAZDIRMIYORUZ YAA ALLAH ALLAH İSTEMİYOSAN GİRME ZATEN BEN BU FORUM SAYFASINI SENİN GİBİ SAYGISIZLARIN GİRİPTE SAÇMALAMASI İÇİN AÇMADIM..
  • chazy_chazzz • 19 Haziran 2004 17:10 • #433317
    tşkkr chino

    teşekkür ederim arkadaşım sana sonunsa kadar katılıyorumm...hiçç madem saçma geliyoo ne diye girip yazıyosun o zaman allah allah yaww keşke herkes senin gibi düşünceli olsa....
  • chazy_chazzz • 19 Haziran 2004 19:43 • #433332
    grungy

    bak sevgili kardeşim ben bu forumu sevmediğin adamları yaz diye açmadım.. kopnuyu saptırmayalım lütfen en sevdiklerinizi sordum... ya konunun dışına çıkmadan kusel kusel yazın ya da hiç yazmayın... ayrıca şahsen systemi severek dinlediğimide belirtmek isterim
  • LeNNoN • 19 Haziran 2004 19:51 • #433334
    ortaçgil'den yağmur... duyduğum en romantik melodiye sahip
  • bJkopAt • 19 Haziran 2004 20:26 • #433335
    falla Şebnem Ferah`ın bütün şarkılarından etkileniyorum..
  • pepperrina • 20 Haziran 2004 23:16 • #433366
    öhööö.. ben rhcp'nin one hot minute dönemi hariç bütün şarkılarını,
    sex pistols; anarchy in the UK, god save thi queen, velvet underground; heroin, venus in furs,
    aerosmith; crazy, no suprizes, dream on
    john frusciante; water, murderers,going inside, the first season

    bunlar beni ETKİLEYENLER.. ama bu adamların her şarkısını severim..
  • poo_fighter • 21 Haziran 2004 02:11 • #433376
    nirvana unplugged - dumb
    the doors - the end
  • ruveyss • 21 Haziran 2004 11:30 • #433382
    yaşar kurt ,alışamadım