Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bugüne Kadar Dİnlediğiniz EN İYİ (en etkileyici) Şarkı Hangisi???

  • gulsah2610 • 26 Temmuz 2006 21:55 • #506741
    her dönem birkaç şarkıdan etkilenirim.şu anda yüksek sadakat-kafile-döneceksin diye söz ver,direct-hasret,çilekeş-yok-siyah,the rasmus-first day of my life..şimdilik ilk aklıma gelenler
  • creep_creep • 27 Temmuz 2006 20:23 • #506850
    street spirit 'radiohead'-'sing for absolution 'muse'veee the widow 'the mars volta'
  • manga_makin • 27 Temmuz 2006 20:45 • #506853
    Ben Celine Dion dinlemem ama onun My Heart Will Go On u harika
  • sui_cide • 27 Temmuz 2006 20:49 • #506854
    Talking Heads-psycho killer enfestir!
  • narkozz • 27 Temmuz 2006 21:00 • #506855
    james blunt- good bye my lover...........
  • grand_azur • 28 Temmuz 2006 13:46 • #506999
    etkileyici olması açısından anathema-angelica yı tek geçiyorum.
  • w-butterfly • 28 Temmuz 2006 16:36 • #507039
    u2 -with or without you,one
    john lennon-imagine
    keane-somewhere only we know
  • SLpLss • 28 Temmuz 2006 17:18 • #507051
    angelica
    fear of the dark
    orion
    space dye vest
    parissene moonlight
    lost control
    one last goodbye
    **hocam bu uzar da uzar (:
  • manga_makin • 1 Ağustos 2006 18:11 • #507814
    evet o var birde james blunt un You're Beautiful var o da çok hoş
  • hiç • 1 Ağustos 2006 21:09 • #507831
    stevie ray abimizin little wing coverı beni en çok etkileyen parçalardandır.