Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bugüne Kadar Dİnlediğiniz EN İYİ (en etkileyici) Şarkı Hangisi???

  • ilahi_morlUk • 25 Temmuz 2006 23:39 • #506597
    DEEP PURPLE__ child in time
    LED ZEPPELİN__stairway to heaven
    MURAT YILMAZYILDIRIM__veremem sana acımı
    YAŞAR KURT__kamyonlar kavun taşır
  • le_ligre_noir • 26 Temmuz 2006 02:29 • #506623
    ankaralı namık.
  • CRN_CRN_ME • 26 Temmuz 2006 02:31 • #506625
    Sting=shape of my heart


    teoman=sevdim seni birkere


    metallica=nothing else matters ve fade to black


    bunlar beni etkiler........ama en iyisini karAR VEREMEM!
  • aparat • 26 Temmuz 2006 10:47 • #506658
    richard ashcroft a song for the lovers diğer topiclerle ve kendimle çeliştim ama bu sabah moda sokan şarkı bu oldu...
  • s_b_rock • 26 Temmuz 2006 13:20 • #506692
    Nothing else matters
    Duman=Ah, Bal, Elimdeki Saz yeter canıma
  • __Axl_Rose__ • 26 Temmuz 2006 15:22 • #506702
    ya abicim yeter!! şu eski konuşarı kim açıp açıp duruyo yaa... bence çok gereksiz, konuşulan mazide kalmıştır bidaha üstüne yorum yapmak bayat yemeğe tuz dökmek gibi bişey yani..
  • jimi_zoso_page • 26 Temmuz 2006 16:36 • #506709
    GunsNRoses paradise city özellikle son iki dakkadaki Slasın attğı solo
  • __Axl_Rose__ • 26 Temmuz 2006 16:45 • #506712
    harbi yaa, o şarkı züper... ama işin içinde Slash ve konu "solo" olunca kendimi sweet child o mine demekten alamıyorum...
  • Pervert_King • 26 Temmuz 2006 18:39 • #506729
    Valla duruma göre değişiyor.amaaa;
    1-Ayna=kış günü ayrılık
    2-Lordi=my heaven is your hell
  • yarasakiz • 26 Temmuz 2006 21:31 • #506740
    ya tek bir şarkı söyleyemem ama vardır yani birkaç tane...dumanın bütün şarkıları bitirir beni mesela..