öhööö.. ben rhcp'nin one hot minute dönemi hariç bütün şarkılarını,
sex pistols; anarchy in the UK, god save thi queen, velvet underground; heroin, venus in furs,
aerosmith; crazy, no suprizes, dream on
john frusciante; water, murderers,going inside, the first season
bunlar beni ETKİLEYENLER.. ama bu adamların her şarkısını severim..