bak sevgili kardeşim ben bu forumu sevmediğin adamları yaz diye açmadım.. kopnuyu saptırmayalım lütfen en sevdiklerinizi sordum... ya konunun dışına çıkmadan kusel kusel yazın ya da hiç yazmayın... ayrıca şahsen systemi severek dinlediğimide belirtmek isterim