bence pek punk sevmesemde Ramones'u severim ki bence onlar Rock'n rolla daha yakındı ve sempatimde bu yüzden sanırım!
üstelik Motörhead gibi bir grup Ramones diye bir albüm yapmışsa ve Lemmy gibi bir adam bu adamların hayranıysa ben Ramones derim!
tamam sex pistols punk'ı buldu ama iki-üç akorla müzik yapıyorlardı ve başlarda Sid(bass gitaristleri)bass çalmayı dahi bilmiyordu,hatta rotten açıkladı konserlerde nasıl olsa çalamıyor diye amfinin sesini kısıyorlarmış:)yani bence sex Pistols müzikal anlamda sıfıra yakın biryerlerde olmasına rağmen tavır olarak zirvedeydi yinede bence bir numara olması için yeterli değil!adamlar pogoyu rock camiyasına kazandırdılar,punk'ı buldular ve bu halleriyle bence bu da çok ilginç bir olay tabii!
Clash hakkında ne desem yalan olur adını ilk kez duydum çünkü!