Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En iyi 70ler 80ler punk grubu? Sex Pistols , Ramones , Clash hangisi?????

  • the_distillers • 22 Haziran 2004 17:28 • #433462
    Sizce Sid Viciousli Sex Pistols m1? C.Jay,Dee Deeli Ramones mu? yOKSa CLash mi daha iyi grup_?_
  • JackSparrow • 22 Haziran 2004 18:28 • #433473
    aman bea hepsinin modası geçti efsane olmak için kendilerini yırttılar ama olmadı yeni nesil bunları sallamıyo artık...
    Bu arada bu gruplar 3 akorlu şarkılar yazmalarına rağmen müthiş söz melodileri buluyorlar...
    Dolaylı yoldan kalıcı şarkılar yapamıyorlardı..
    Yazık hakettikleri değeri görmeden gittiler...
  • SoPUnkrOCk • 22 Haziran 2004 18:29 • #433474
    ya harbiden hepsi müthis ama Clash 3. tercihim olurdu
    1.Sex Pistols diyorum yok ya Ramones allah allah bilmiyorum kardes
  • dıpdıp • 13 Aralık 2004 18:08 • #445159
    sex pistols
  • nirvanapistol • 13 Aralık 2004 23:52 • #445175
    I am an anti-crist I am an anarchyst..I don't know what I want but I know how to gain it I wanna destroy!passers-by cuzz I..I wanna be an anarchy...............pistols
  • heimdall • 14 Aralık 2004 00:51 • #445178
    bence pek punk sevmesemde Ramones'u severim ki bence onlar Rock'n rolla daha yakındı ve sempatimde bu yüzden sanırım!
    üstelik Motörhead gibi bir grup Ramones diye bir albüm yapmışsa ve Lemmy gibi bir adam bu adamların hayranıysa ben Ramones derim!
    tamam sex pistols punk'ı buldu ama iki-üç akorla müzik yapıyorlardı ve başlarda Sid(bass gitaristleri)bass çalmayı dahi bilmiyordu,hatta rotten açıkladı konserlerde nasıl olsa çalamıyor diye amfinin sesini kısıyorlarmış:)yani bence sex Pistols müzikal anlamda sıfıra yakın biryerlerde olmasına rağmen tavır olarak zirvedeydi yinede bence bir numara olması için yeterli değil!adamlar pogoyu rock camiyasına kazandırdılar,punk'ı buldular ve bu halleriyle bence bu da çok ilginç bir olay tabii!
    Clash hakkında ne desem yalan olur adını ilk kez duydum çünkü!
  • ocean_spray • 14 Aralık 2004 17:17 • #445202
    the clash gelmiş geçmiş en iyi punk grubudur. onlar tekdüze olmadılar hiçbir zaman
  • jornlande • 14 Aralık 2004 17:24 • #445204
    R.A.M.O.N.E.S RAMONES!!!

    lemmy baba bile böyle diyosa üstüne bişey söylemek olmaz!!!

    HEY HO LETS GO!!!
  • ADIO • 19 Aralık 2004 02:29 • #445527
    pistolsdan nefret ediyorum...nedeni aynı bireyin hem britney hem avril hem pistols dinliyor olması,tamamiyle başkaları yüzünden...ama bu şahıslar ilginçtirki dead kennedysden haberleri yok...neden acaba..

    dead kennedys severim,bayılırım..
  • souls_for_rent • 19 Aralık 2004 15:45 • #445557
    üç şey söylemek istiyorum...
    Birincisi... Sex Pistols bence en iyi punk grubuydu...
    İkinicisi... Ramones bence en S.P den sonra en iyi punk grubuydu...
    üçünüsü... GRUNGY... nerelerdeydin abi ya... :) (tanışmayız ama eski topiclerden hatırlıyorum işte)