üç şey söylemek istiyorum...
Birincisi... Sex Pistols bence en iyi punk grubuydu...
İkinicisi... Ramones bence en S.P den sonra en iyi punk grubuydu...
üçünüsü... GRUNGY... nerelerdeydin abi ya... :) (tanışmayız ama eski topiclerden hatırlıyorum işte)