Jacksparrow karaketinin etkisinden kurtulamayarak kolesi olan arkasimizdan inciler..
Arkadaşlar şeffaf olalım. Jack in yaptığı şey gerçekten hiçbir şekilde affedilemez birşey. Bizi kandırsa affederiz ama kendini kandırıyor. Sevgili grungy kardeşim de yakalamış, bizim gözlerimizin önüne sermiş. İyi de yapmış, bi daha kimse bu şekilde veya kafasına estikçe kendisine avantaj sağlayacak yazıları yazmaz. Ama lütfen hakarete varan kelimeler kullanmayalım, onu aramızda istemediğimizi söyleyebiliriz. Bi daha forumlarda yazdığı sorulara cevap vermeyebiliriz. Ya da ne bileyim onu yolundan döndürücü tenkitlerde, nasihatlerde bulunabiliriz ama hakaret etmemeliyiz, bize yakışmaz. Bize yakışanı yapalım. Çünkü tek bir ortak amacı ile burdayız, müzik.