Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İhtiyaç Molası dinleyen var mı? Yakınlarda bir albümleri çıkıyormuş.

  • chutluck • 27 Haziran 2004 01:25 • #433776
    Ben İhtiyaç Molası dinliyorum. Manhattan Bar'da canlı dinledikten sonra albümlerini bütün Kadıköy'de aramıştım ve sadece bir tane bulmuştum. Albümün ismi Milad. Kesinlikle süper!
Bu konunun tüm mesajları