Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İhtiyaç Molası dinleyen var mı? Yakınlarda bir albümleri çıkıyormuş.

  • birdost • 26 Haziran 2004 14:52 • #433731
    Rockistanbul'da ya da başka bir yerde ihtiyaç molası dinleyen var mı? Yeni şarkıları nasılmış? İlk albümünü bilen varmı? Merak ediyorum...
  • chutluck • 27 Haziran 2004 01:25 • #433776
    Ben İhtiyaç Molası dinliyorum. Manhattan Bar'da canlı dinledikten sonra albümlerini bütün Kadıköy'de aramıştım ve sadece bir tane bulmuştum. Albümün ismi Milad. Kesinlikle süper!
  • the_ibibic • 27 Haziran 2004 10:14 • #433778
    bir klibini izledim
    özgün bir tarzları var
    şarkının adı çengi'ydi galiba
  • flecheiro • 27 Haziran 2004 13:19 • #433783
    ihtiyaç molası tartışma götürmez derecede iyi bence....
  • svenf-g-englar • 9 Şubat 2006 12:45 • #493690
    Milad albümü ülkemiz sınırlarında çıkan en iyi albüm diyebilirim rahatlıkla..

    aynı tadları alabiliceğimiz 3. albümü bekliyorum..

    bu arada 2006 Ocak sürprizi yapan grup üyeleri Mekanlar(accustic vers.) sitelerinde dinleyebilirsiniz..

    www.ihtiyacmolasi.com
  • EdiP • 9 Şubat 2006 15:58 • #493691
    Onların bir "Taken" parçası var.. süper birşey.. =)

    .edip.
  • svenf-g-englar • 10 Şubat 2006 11:36 • #493704
    çok doğru..
  • gokcen • 10 Şubat 2006 21:26 • #493739
    bi albümleri
    fena gelmedi bana