İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
İhtiyaç Molası dinleyen var mı? Yakınlarda bir albümleri çıkıyormuş.
birdost
• 26 Haziran 2004 14:52 •
#433731
Rockistanbul'da ya da başka bir yerde ihtiyaç molası dinleyen var mı? Yeni şarkıları nasılmış? İlk albümünü bilen varmı? Merak ediyorum...
chutluck
• 27 Haziran 2004 01:25 •
#433776
Ben İhtiyaç Molası dinliyorum. Manhattan Bar'da canlı dinledikten sonra albümlerini bütün Kadıköy'de aramıştım ve sadece bir tane bulmuştum. Albümün ismi Milad. Kesinlikle süper!
the_ibibic
• 27 Haziran 2004 10:14 •
#433778
bir klibini izledim
özgün bir tarzları var
şarkının adı çengi'ydi galiba
flecheiro
• 27 Haziran 2004 13:19 •
#433783
ihtiyaç molası tartışma götürmez derecede iyi bence....
svenf-g-englar
• 9 Şubat 2006 12:45 •
#493690
Milad albümü ülkemiz sınırlarında çıkan en iyi albüm diyebilirim rahatlıkla..
aynı tadları alabiliceğimiz 3. albümü bekliyorum..
bu arada 2006 Ocak sürprizi yapan grup üyeleri Mekanlar(accustic vers.) sitelerinde dinleyebilirsiniz..
www.ihtiyacmolasi.com
EdiP
• 9 Şubat 2006 15:58 •
#493691
Onların bir "Taken" parçası var.. süper birşey.. =)
.edip.
svenf-g-englar
• 10 Şubat 2006 11:36 •
#493704
çok doğru..
gokcen
• 10 Şubat 2006 21:26 •
#493739
bi albümleri
fena gelmedi bana