Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İhtiyaç Molası dinleyen var mı? Yakınlarda bir albümleri çıkıyormuş.

  • svenf-g-englar • 9 Şubat 2006 12:45 • #493690
    Milad albümü ülkemiz sınırlarında çıkan en iyi albüm diyebilirim rahatlıkla..

    aynı tadları alabiliceğimiz 3. albümü bekliyorum..

    bu arada 2006 Ocak sürprizi yapan grup üyeleri Mekanlar(accustic vers.) sitelerinde dinleyebilirsiniz..

    www.ihtiyacmolasi.com
Bu konunun tüm mesajları