Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türkiye'nin neden dünyaca ünlü bi grubu yok?

  • psycho vocelo • 11 Eylül 2004 12:33 • #439184
    evet arkadaşlar pentagramı unutmayalım lütfen.onlar türkiye'nin gururudur gerçekten de.ayrıca yukarda yazan arkadaşa katılıyorum.ne kadar iyi bi grup olursan ol,dünyaya açılmak için çok iyi bağlantılar ve para gerek.kaliteli müzik yapan bazı gruplar daha türkiye'de doğru dürüst tanınmazken yurtdışına nasıl çıksınlar?bi de prodüktörlerin her dediğini yaparak yapılan müziği bozmamak gerek.
Bu konunun tüm mesajları