Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türkiye'nin neden dünyaca ünlü bi grubu yok?

  • psycho vocelo • 11 Eylül 2004 12:33 • #439184
    evet arkadaşlar pentagramı unutmayalım lütfen.onlar türkiye'nin gururudur gerçekten de.ayrıca yukarda yazan arkadaşa katılıyorum.ne kadar iyi bi grup olursan ol,dünyaya açılmak için çok iyi bağlantılar ve para gerek.kaliteli müzik yapan bazı gruplar daha türkiye'de doğru dürüst tanınmazken yurtdışına nasıl çıksınlar?bi de prodüktörlerin her dediğini yaparak yapılan müziği bozmamak gerek.
  • baranthalas • 11 Eylül 2004 13:44 • #439189
    erkin baba var..adamın amerika da ingiltere de fan clubları falan var...ayrıca pentagram da gayet ünlü bir grup..ha yakında bi de ben olacam dünyaca ünlü ama daha var
  • kafa-yok • 19 Eylül 2004 20:13 • #439746
    70 li yılların en iyi sayko delik grublarının 5'i arasında yeraltı dörtlüsü(erkin koray ve saz arkadaşları)var.ki bu grublar arasında pink floyd,king crimson gibi babalar var.sevgiler
  • jimiturka • 19 Ekim 2005 20:39 • #487478
    ,
  • fizban • 19 Ekim 2005 23:01 • #487490
    aslında pentagram mavi sakal ve benzeri gruplar oralarda tanınıyor. ancak yurt dışında bize karşı bir önyargı var. grup ne kadar aşmış olursa olsun grubun türk olduğu duyulduğu anda birden bire o grup düşüyor. bunun akisini kim idda edebilir? pentagram yıllardır bunu aşmaya çalışan ve bu amaçta öenli yol kat etmiş bir gruptur. ancak onlar bile hala bu önyargıyı aşamadılar. sağolsunlar orphaned land gibi gruplar azda olsa arap kültürüne olan önyargıyı azaltsada bu yinede devam ediyor. şimdi arap ne alaka ya diyiceksiniz. yurt dışında müslüman diyince türk-arap farketmiyor. türklerle arapları her zaman için bir tutuyorlar bunuda belirtmek lazım..
  • kilisli • 20 Ekim 2005 01:54 • #487512
    Bu sorunun cevabını bende pek bilmiyor acıkcası.Pentagram bence dunya metal alanında onemli bi yerde olmalı.Demir Demirkan dunyada sayılı gitaristlerin arasında olmalı.Ama olmuyor.
  • kelle • 20 Ekim 2005 03:49 • #487515
    neden yok acaba öyle bi grub. oysaki bir çok kişi gitar çalıyor . bir çok kişinin grubu var. örnegin garaj daki grublar bölümüne tıkladıgınızda milyon tane yerli grub adı çıkıyor. neden okadar grubun içinden bitane bile dünyaca ünlü turk grub çıkmıyor . acaba bu kadar grub boş mu. bu kadar grubun içinde bitane zengin para babası bi adam yok mu. ya da harbir den uretken değil mi bu grublar. ufacık balkan ulkelerinden bile grublar çıktı bizden çıkmadı helal. özellikle rock konusunda . neden neden neden... neyse

    iki şekilde düşüne biliriz. ya bizim grublar harbi boş işlerle uğraşıyor surekli cover falan filan.

    ya da bu grublar gerçekten müzigi sevdikleri için yapıyor ünlü olmak para kazanmak sorun değil onlar için. ilginç bi olay


    ama ilerde benim görüşüm baya bi iş yapacagız turkler olarak. bir suru amator grub var. elbet bu grublar kendilerini geliştirecek ve daha prof. muzikler yapacaklar. bence daha zaman var. baksanıza daha 2000 öncesi rock festivali yüzü görmemiştik dogru düzgün. bence iyi olacak.


    birde çok yobaz var memlekette. bir de ensturman fiyatlarıda çok pahalı. bir de allah için yardım etsin bize birileri. bir de artık demo yaparken album basarken falan iki saat tanıdık muhabbeti çekmesin organizatorler prodüktorler falan filan. tanıdıgın varsa torpil varsa supersin. yok ise eziksin

    of çok biliyormuş gibi konuştum
  • Serpent_King • 20 Ekim 2005 06:50 • #487519
    Festivaller iyi güzel yapılıyo da tanıdıkları gruplardan başkalarını çıkartmazlarsa nereye kadar ilerler bu ülkede bu zihniyetle bilmiyorum... ayrıca bu ülke herkesin herşeyi bildiği , bildiğini sandığı bi ülke böyle cehaletin dolaştığı yerlerde de dikkatli olmak lazım...
  • davulist 35 • 20 Ekim 2005 08:40 • #487522
    aslında bicok sebebi var.ama en büyük sebeplerinden biride sanatcılar veya sarkıcılar piyasaya sürülürken niteliklerinin,müzik bilgilerinin,müzik sevgilerinin göz önünde bulundurulmamasıdır.
    kim şaklabanlıga yatkınsa,kim vücudunu cesaretli bi şekilde teşhir edebiliyosa bunları piyasaya sürüyoruz.bayan sarkıcıların bircogu bi klip bile cekebilmek için çesitli kişilerin altından gecmek zorundalar.e böyle oluncada bütün bunlar cok dogal.ne demişler BURASI TÜRKİYE,YOK ÖYLE...
  • Serpent_King • 20 Ekim 2005 08:59 • #487525
    Ama tabi bu bahsettiğin popüler müzik için anca söylenebilcek şeyler zaten hiçbi avrupa ülkesinde children of bodom klipleri filan yayınlanmıyo her dakka televizyonda sadece o türün dinleyicisi çok bilinçli , böyle tanıdıkla meşhur olmuş grupların konserlerinde horaaaaaaaaaaa die pogo yapıp - abi süpersiniz çok güzel coşturdunuz şeklinde girişimleri olmuyo , yani kısaca bizim rock dinleyicimizden daha bilinçli bir yapıya sahipler , ne demek istediğimi rock barlara girerek bizzat gözlerinizle görerek anlayabilirsiniz..