Ama tabi bu bahsettiğin popüler müzik için anca söylenebilcek şeyler zaten hiçbi avrupa ülkesinde children of bodom klipleri filan yayınlanmıyo her dakka televizyonda sadece o türün dinleyicisi çok bilinçli , böyle tanıdıkla meşhur olmuş grupların konserlerinde horaaaaaaaaaaa die pogo yapıp - abi süpersiniz çok güzel coşturdunuz şeklinde girişimleri olmuyo , yani kısaca bizim rock dinleyicimizden daha bilinçli bir yapıya sahipler , ne demek istediğimi rock barlara girerek bizzat gözlerinizle görerek anlayabilirsiniz..