neden yok acaba öyle bi grub. oysaki bir çok kişi gitar çalıyor . bir çok kişinin grubu var. örnegin garaj daki grublar bölümüne tıkladıgınızda milyon tane yerli grub adı çıkıyor. neden okadar grubun içinden bitane bile dünyaca ünlü turk grub çıkmıyor . acaba bu kadar grub boş mu. bu kadar grubun içinde bitane zengin para babası bi adam yok mu. ya da harbir den uretken değil mi bu grublar. ufacık balkan ulkelerinden bile grublar çıktı bizden çıkmadı helal. özellikle rock konusunda . neden neden neden... neyse
iki şekilde düşüne biliriz. ya bizim grublar harbi boş işlerle uğraşıyor surekli cover falan filan.
ya da bu grublar gerçekten müzigi sevdikleri için yapıyor ünlü olmak para kazanmak sorun değil onlar için. ilginç bi olay
ama ilerde benim görüşüm baya bi iş yapacagız turkler olarak. bir suru amator grub var. elbet bu grublar kendilerini geliştirecek ve daha prof. muzikler yapacaklar. bence daha zaman var. baksanıza daha 2000 öncesi rock festivali yüzü görmemiştik dogru düzgün. bence iyi olacak.
birde çok yobaz var memlekette. bir de ensturman fiyatlarıda çok pahalı. bir de allah için yardım etsin bize birileri. bir de artık demo yaparken album basarken falan iki saat tanıdık muhabbeti çekmesin organizatorler prodüktorler falan filan. tanıdıgın varsa torpil varsa supersin. yok ise eziksin