haklısın pop müzigi daha cok actım ama rock ında bundan bi farkı yok gibi.bi alay salak grup var,özellikle bi de javu die amele tayfası var ohaaa diye bi şarkı cıkarmıslar yazık yani.cocuk korosu gibi.bu adamlar nelerine güvenip buralara kadar gelebiliyolar ilginç dogrusu.
ayrıca bilinç konusunda haklısın ama bu dogal.henüz yeni sayılırız dinleyici toplum olarak.tabi biz türkler herseye karsı dogustanda bilinçsizis malesef.yavas yavas olacak işallah.