Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi nin ismi nerden geliyo? bilen var mı?

  • miami_karpuzu • 15 Aralık 2005 22:34 • #490340
    yeter!

    sen simdi adama sen geymisin diye sorduysan ben sana hic bisey diyemiyorum sen direkt kanki durumlarina baglamissin olayi.
    bi de adam sana evet gayim dese nolur? nooolur soyle soyleyim adamin 15-16 yasinda kiz hayrani kalmaz be

    haaa bi de "dumanin solisti varya o olmus overdose daan" vardi.neydi oyle
    sonra bizde yaptik bi tane "yalin gaymis" diye kimse yemedi.yeter ugrasmiyacam kimseyle kimse gay falan degil bana ne beeeeeeeee sıkkildim ben.bi de club 33 gay barmis orda konsere cikanlarda gaymis.bunu ben uydurmadim arkadasim soyledi.ben yemedim tabe.
    boyle yalan dunyasinda yasiyorum ben iste.
Bu konunun tüm mesajları