sen simdi adama sen geymisin diye sorduysan ben sana hic bisey diyemiyorum sen direkt kanki durumlarina baglamissin olayi.
bi de adam sana evet gayim dese nolur? nooolur soyle soyleyim adamin 15-16 yasinda kiz hayrani kalmaz be
haaa bi de "dumanin solisti varya o olmus overdose daan" vardi.neydi oyle
sonra bizde yaptik bi tane "yalin gaymis" diye kimse yemedi.yeter ugrasmiyacam kimseyle kimse gay falan degil bana ne beeeeeeeee sıkkildim ben.bi de club 33 gay barmis orda konsere cikanlarda gaymis.bunu ben uydurmadim arkadasim soyledi.ben yemedim tabe.
boyle yalan dunyasinda yasiyorum ben iste.