Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi nin ismi nerden geliyo? bilen var mı?

  • deamUS • 9 Eylül 2004 14:13 • #439017
    ben baya bi araştırdım ama sadece bazı kişilerin yabancı bi grup olan dark purple dan geldiğini düşündüğünü öğrendim!
    sizce??
  • VOLCOM • 9 Eylül 2004 16:01 • #439031
    bence bu turkıye de son zamanlarda moda olan grup ısmınde kelıme oyunu olayından baska bırsey degıl,morotesı ısınlar vardır ya ultravıole yani,iste morotesı bı mor ve otesı yapmıs bı anlam yuklemıs,benım fıkrım bu ama buyuk ıhtımal boyledır
  • whisper38 • 9 Eylül 2004 19:08 • #439044
    Valla bende çok merak ettim şimdi
  • HARUNKOLİK • 15 Aralık 2005 15:04 • #490314
    arkadaslar mvö nün isminin belli bi anlamı yok harunun acıkladıına göre öyle denk gelmiş
  • okan_15 • 15 Aralık 2005 15:10 • #490315
    yeter!

    Nofx sende ne ağız varmış sende:))
    metallica baymadımı diyodun şimdi MvÖ topicleri bastı:)

    Bence siz bi tane topic açın Mor ve otesi diye ordan takılın.
    Daha rahat kopuklukta olmaz bi deneyin:))))

    ReFLeX_GiTaR
  • miami_karpuzu • 15 Aralık 2005 18:35 • #490328
    yeter!

    Bu ne be her yer mvö olmus
    ya harun gay degilmi
  • HARUNKOLİK • 15 Aralık 2005 19:18 • #490331
    yeter!

    ya sacmalamayın lütfen öyle
    bişi yok harun dedi bana salak insanların uydurması bu
  • da hui • 15 Aralık 2005 19:52 • #490336
    Evet, Deep Purple'dan çormuşlar ismi bence de.
  • miami_karpuzu • 15 Aralık 2005 22:34 • #490340
    yeter!

    sen simdi adama sen geymisin diye sorduysan ben sana hic bisey diyemiyorum sen direkt kanki durumlarina baglamissin olayi.
    bi de adam sana evet gayim dese nolur? nooolur soyle soyleyim adamin 15-16 yasinda kiz hayrani kalmaz be

    haaa bi de "dumanin solisti varya o olmus overdose daan" vardi.neydi oyle
    sonra bizde yaptik bi tane "yalin gaymis" diye kimse yemedi.yeter ugrasmiyacam kimseyle kimse gay falan degil bana ne beeeeeeeee sıkkildim ben.bi de club 33 gay barmis orda konsere cikanlarda gaymis.bunu ben uydurmadim arkadasim soyledi.ben yemedim tabe.
    boyle yalan dunyasinda yasiyorum ben iste.
  • gillan • 15 Aralık 2005 23:48 • #490350
    tabi ki ya.çlıntı isim deep purple'dan geliyo işte.uln ne güzel ya bende silahlar ve güller diye bi grup kurcam.bi de yukarda bu heriflere tapan arkdaşlar bi başlık açmışlar.şiddetle kınıyorum