Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi nin ismi nerden geliyo? bilen var mı?

  • gillan • 15 Aralık 2005 23:48 • #490350
    tabi ki ya.çlıntı isim deep purple'dan geliyo işte.uln ne güzel ya bende silahlar ve güller diye bi grup kurcam.bi de yukarda bu heriflere tapan arkdaşlar bi başlık açmışlar.şiddetle kınıyorum
Bu konunun tüm mesajları