bende nefret ediyorum çünkü hepiside dünyanın en iyi jazz okulu berkleyi bitirmiştir , klavyecisi abidik gubidik sololar atar üstüne bunları yaparken klavyesiyle 360 derce dönerek (hobbaaa hadi eller havaya hareketi) adamın asabını bozar , hele ki petruçi amcama gitardaki fretler yetersiz gelmektedir gitardaki tüm notaları kullanmadan attığı soloya solo demez ritm der bu yüzdende sıkıntıya girip yüzünü şekilden şekile sokar , myung kardeşimizinse aslında 7 parmağı vardır bu yüzden sanki elektro gitar çalarmışçasına rahattır , birde slap yaparki dinleyen bütün bas gitaristleri kendinden nefret ettirir , davula değinmiyorum bile ismini dahi anmayacağım yaptıkları büyük terbiyesizlik , eğitim cdsinde söyledikleride sanki çok basitmiş gibi insanın asabını bozcak niteliktedir , hele vokal pentegramın eski vokalistinin sesine benzer as i am'i dinleyen arkadaşlar bilirler ne kadar benzediğini , yani hepsinden nefret ediyorum arkadaş , işte bu yüzden dream theater sevilmez anca ondan nefret edilir...