Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • mkcervy • 20 Eylül 2004 15:25 • #439788
    legend bak sana ne dicem,sen nefret edebilirsin ama bunu genellemene gerek yok.birden çok insanın fikirlerini ifade etmeye çalışma.ayrıca bu adamlara söylediğin sözler çok saçma.senin gibiler DT nin sadece bir ya da iki şarkısını dinlemiştir ya da bir konserini falan izlemişsindir.artı bu heriflerin dream theater grubu dışında yaptığı bir çok yan çalışma var.onları dinlemeni tavsiye ederim.onlar istedikleri zaman senin dinlediğin grupların müziğini de yapabilirler,belki yapmışlardır da.adamların yaptığı deneysel müzik.yukarıda adamlara yaptığın yorumlar çok saçma.çoğu gitarist ister zor ister kolay şey çalsın tripten tribe girer,petrucci'nin soloları da ritimleri de özgündür,kendi tarzı vardır.klavyecisi dediğin adama da bi bak kimlerle çalışmış diye.hele portnoy'a hiç lafın olamaz(lütfen :) ).bir de pentagramın tarzı avrupa da dream theater'a benzetilmiştir.dream theater ı pentagram'a benzetemezsin(buna vokal dahil)!!
Bu konunun tüm mesajları