ben senin dediklerini diyorum drummer 2003 işte...ama böyle saçma sapan eleştiriler geldiği zaman fitil oluyorum.neymiş yok fretler yetmiyomuş,yok basçının yedi parmağı varmış...bu ne yaa eleştirceksen doğru dürüst eleştir abi...bilip bilmeden olmadan olmaz bu işler.dimi ama??