dünyanın en iyi müzisyeni diye birşey yoktur andresson..bu kavram herkese göre değişir..ama yeteneklerini eleştirmen için senin en az onlar kadar iyi müzisyen olman gerekir bana göre..ayrıca sadece Dream Theater olarak yaptıkları şeyleri değil diğer çalışmalarını da dinleyerek eleştir illa eleştireceksen(liquid tension experiment en güzel örnektir).adamların hepsi komple müzisyen bunu kabul et.yaptıkları hiçbir şey baştan savma değil.Dream Theater i sevmeyebilirsin ama müzisyenlikleri konusunda bir kez daha düşünmeni öneririm.