Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • jubei • 21 Eylül 2004 00:56 • #439867
    dünyanın en iyi müzisyeni diye birşey yoktur andresson..bu kavram herkese göre değişir..ama yeteneklerini eleştirmen için senin en az onlar kadar iyi müzisyen olman gerekir bana göre..ayrıca sadece Dream Theater olarak yaptıkları şeyleri değil diğer çalışmalarını da dinleyerek eleştir illa eleştireceksen(liquid tension experiment en güzel örnektir).adamların hepsi komple müzisyen bunu kabul et.yaptıkları hiçbir şey baştan savma değil.Dream Theater i sevmeyebilirsin ama müzisyenlikleri konusunda bir kez daha düşünmeni öneririm.
Bu konunun tüm mesajları