Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • Legend • 21 Eylül 2004 09:33 • #439876
    abi ne diyorsun sen ya adamları övdüm ben , gönderme yaptım bu forumu açan arkadaşa , dream theaterdan anca çok iyi çaldıkları için nefret edebilirsin demeye getiriyorum bir daha oku istersen ayrıca pentagramın eski vokalinin sesi dehşet güzel ben dream theaterı pentagrama benzetmedim vokalinin sesi benziyor dedim söylediklerimi çarpıtmayınız "sen anca bir konserini izlemişindir koçum biz varya biz ne dtler gördük..." tarzı konuşmalardan kaçınınız neden bu kadar agresifsiniz ya rahat olun sevgili dtciler bu dengesiz forumu açanlara kızın siz , eueh yanlış anlaşıldım ya...
Bu konunun tüm mesajları