Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • kumdan_kaleler • 21 Eylül 2004 20:25 • #439930
    ya andresson sevmeyebilirsiz arkadaşım saygılar hürmetler. niçin sevmediğini söylemeyerek politik davranmışsın bunuda tebrik ediyorum(taraf toplamazsın)Ama bu politikaya sazanlama atlayıp müzikal eleştiri yapan arkadaşları hiç anlamıyorum .Heriflerin yok davul çalamıyo yok gitarist lö lö .Klavyecileri şöyle böyle demeleri yanlıştır alakasızdır.Legend sende iyi bir mecaz kullanmışsın. :))))))))))
Bu konunun tüm mesajları