ya andresson sevmeyebilirsiz arkadaşım saygılar hürmetler. niçin sevmediğini söylemeyerek politik davranmışsın bunuda tebrik ediyorum(taraf toplamazsın)Ama bu politikaya sazanlama atlayıp müzikal eleştiri yapan arkadaşları hiç anlamıyorum .Heriflerin yok davul çalamıyo yok gitarist lö lö .Klavyecileri şöyle böyle demeleri yanlıştır alakasızdır.Legend sende iyi bir mecaz kullanmışsın. :))))))))))