Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • ZamaZingo • 22 Eylül 2004 13:39 • #439967
    SEVERİM DE YAZARIM DA

    onlar da pankart açmışlardı zaten ''andresson bizi sevsin,andresson bizi sevsin'' diye...Lütfen sev....
    Şaka abi şaka,d.t. yi sevmemek nasıl bişe anlayamam.insanlara onları sevmemek saçma gelir de o yüzden,sevenler de cevap vermek zorunda hissederler kendilerini...
    Onlar olmasalardı prog müzik buralara gelemeyebilirdi,uyandıriim.
Bu konunun tüm mesajları