onlar da pankart açmışlardı zaten ''andresson bizi sevsin,andresson bizi sevsin'' diye...Lütfen sev....
Şaka abi şaka,d.t. yi sevmemek nasıl bişe anlayamam.insanlara onları sevmemek saçma gelir de o yüzden,sevenler de cevap vermek zorunda hissederler kendilerini...
Onlar olmasalardı prog müzik buralara gelemeyebilirdi,uyandıriim.