ya iyide sonuçta bu sevilmeme ya da nefret edilme olayı dream theatre a ait bişi diil ki,dünyadaki herşeyde bu düşüncelere rastlarsın tabe dream theatre a garizn varsa onu bilemem..bişiin sevilmesi için dünyanın en iyi müzisyenlerinden oluşması gerekmez bence,vokalin seside sana iirenç gelebilir bazılarınada züper..yani zevk ve renk geyiine döndü üstünde durulucak bi konu diil bence..