Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • daevnor • 22 Eylül 2004 19:29 • #439984
    abileer ben yeniyim bu gossel konuya lutfen benide alin:))) her neese bence d.t. başta portnoy olmak uzere we sonda canim vokalistim olmak uzere manyak bir gruptur lutfenn kotu seyler soylemeyiniss ustelik ben oole cok konserini izlemedim we adamlarin ayrintilarinida tam olarak bilmiyorum hatta vokalin ismini hatirlamadim demin:))ama onlarin cok onceden turkiyedeki konserlerine gimiştim ve o gunden sonrada dinlemeye başlamaştim izledigim en gossel konseride metropolisli bi seylerdi onu bile hatirlamiyorum yaaa lutfen bana biri şunlari hatirlatsiin!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları