Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • daevnor • 22 Eylül 2004 19:29 • #439984
    abileer ben yeniyim bu gossel konuya lutfen benide alin:))) her neese bence d.t. başta portnoy olmak uzere we sonda canim vokalistim olmak uzere manyak bir gruptur lutfenn kotu seyler soylemeyiniss ustelik ben oole cok konserini izlemedim we adamlarin ayrintilarinida tam olarak bilmiyorum hatta vokalin ismini hatirlamadim demin:))ama onlarin cok onceden turkiyedeki konserlerine gimiştim ve o gunden sonrada dinlemeye başlamaştim izledigim en gossel konseride metropolisli bi seylerdi onu bile hatirlamiyorum yaaa lutfen bana biri şunlari hatirlatsiin!!!!!!
  • massive • 26 Eylül 2004 20:04 • #440271
    sen bunları söyleyedur,portnoy hall of fame e adını yazdırsın bu arada.çok dar görüşlü ve cahil yazmışsın.hiç bir şeye olmasa tekniklerine saygı göstermelisin.ne bu ya..
  • gokcen • 24 Ocak 2006 03:19 • #492781
    DREAM THEATER SEVENLERDE ANLAMA GÜÇLÜĞÜ TESPİT EDİLDİ...

    günde bi öğün dt iyi gelir sağlığa:)

    !!!can!!!
  • drumpici • 24 Ocak 2006 15:59 • #492796
    Dream theater dünyanın en kaliteli müzisyenleri tarafından olusturulmustur. Sadece spn albumlerinde biraz çizgilerinden çıkmıslardır ancak. TOT da ki performansları dikkat çekicidir.
  • MELOŞMELOŞ • 24 Ocak 2006 20:40 • #492821
    THİS DYING SOUL U DİNLEDİM VE 15 GÜN GİTARDAN SOGUDUM YAW
  • hendrix_18 • 24 Ocak 2006 20:58 • #492823
    sen kulanın ustunemı oturdun???orda tas gıbı bass var be..soloları solemıyorum bıle...
  • therionn • 25 Ocak 2006 06:44 • #492863
    dream theatre olduğu için sevilmez..yoksa dream theater sevilir...
  • da hui • 25 Ocak 2006 10:27 • #492864
    Ya elemamların hepsi aşmış kendi dallarında o yüzden vokalleri kötü bi vokal değil ama diğerlerinin yanında sönük kalıyor bence. Onun haricinde DT iyi gruptur, severim ama insan daha fazlasını bekliyor böyle adamlardan. Canlı performansları da süperdi (4 temmuz parkorman konseri).
  • JordanRudess • 26 Ocak 2006 00:14 • #492945
    Ruh yok ruh...
  • grungeforever • 26 Ocak 2006 00:33 • #492950
    1-Ruh yok.
    2-Dinlerken yoruluyorum.Bence müzik bu kadar karmaşık bişey değil.