Ya elemamların hepsi aşmış kendi dallarında o yüzden vokalleri kötü bi vokal değil ama diğerlerinin yanında sönük kalıyor bence. Onun haricinde DT iyi gruptur, severim ama insan daha fazlasını bekliyor böyle adamlardan. Canlı performansları da süperdi (4 temmuz parkorman konseri).