Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • paradigm_shift • 26 Ocak 2006 13:15 • #492987
    ayrıca madem dream theater'ı rahatça eleştirebilecek müzikal olgunluğa sahipsin;sevmiyorsan eğer,bu senin kendinde saklaman gereken birşey bence.infonda yazan doğruysa 28 yaşına gelmişsin ama açtığın başlığın burada 14 yaşındaki çocukların "ceza'nın *mna koyim","metalika b*k yesin" şeklide açtıkları başlıklardan bi farkı yok benim gözümde.bu lafım da andersson'a idi.bireysel oldu ama özelden atacağım mesajın yetersiz olacağını düşündüm,kaale alınmamak bazında.
Bu konunun tüm mesajları