ben konuya girmeden önce bütün mesajları okuduğumu bilmenizi istiyorum...
şimdiii
lafım dt sevmeyenleredir....
konuyu oluşturan arkadaş
1)oyazdığın şeyi önce iyi öğren DREAM THEATRE değil DREAM THEATER dır
aslında bu senin cehaletini ortaya koyuyor ama neyse ben devam edeyim...
2)sen o adamların bokuna boncuk ol
3)bir kere adamların tarzı sadece prograsive rock ya da prograsive metal değil
onların yaptıkları müzik tarzı dt tarzıdır.
4)parçalarında sadece rock soundları bulamazsın, jazz, etnik, ambient, pop vs. müzik tarzlarınıda ortaya koyup bir karışım sergiliyorlar ki bunu yapan ender gruplardan biridir.
5) vokale bok atan arkadaşlara: o vokal en kalın erkek sesinden en ince kadın sesine inip çıkabilen ender vokallerden biridir.
6)gelelim diğerlerine dream theater'ı eleştirebilmek için yaptıkları sanatı iyi anlayabilmek gerekir. bana onlarkadar kaç adet müzisyen var sayabilirmisiniz. yok demiyorum ama 10'u geçmez
7)birde allah aşkına söyleyin bu adamları sevmeyen sübyanlar kaç yaşında ve hangi tarz müzik dinliyorlar.. sevmediklerine göre müzikten anlamıyorlar
8), 9), 10) ...........