Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DREAM THEATRE NEDEN SEVİLMEZ VE NEDEN NEFRET EDİLİR !!! ( DREAM THEATER SEVENLER İÇİN DEĞİLDİR BY FO

  • scout17 • 1 Şubat 2006 07:11 • #493276
    ben de sevmiyorum dt yi ama sevmiyorum diye de dolaşmadım ancak ne sübyanım ne aptalım ne ölüyüm...ve ne de başıma birşey geldi ve gelebilir arkadaşlar bEnce biraz durulun artık ya...sevmeyen ölsün ya da seven***tirsin gitsin olmaz böyle şeyler seven sevsin sevmeyen de sevmesin.....bu topici açan arkadaş eminim şu an çok eğleniyordur....BU TÜR TOPİCLERİN BAŞKA AMACI VAR MI SİZCE???
Bu konunun tüm mesajları