Bir kere bir grubu bu şekilde tartışmak yanlış.Seversin veya sevmezsin ; nedenlerini grubu , karşıt fikirli insanları vs. ezmeye çalışmadan yazarsın.Durumu argo tabirler kullanmaya , küfürleşmeye getirmek kadar abes bir durum olamaz.
Ben severim DT.Müziği yormaz , yeni ufuklar açar adeta eheh.Her eleman enstrümanına tam anlamıyla sahiptir.E her yönden mükemmeller işte daha ne diyeyim ki...
Kişisel fikirleri tartışmak da yukarda bahsettiğim şey kadar abuktur.Herkesin zevki farklıdır düşünebileceğiniz gibi...
Ayrıca DT sevenler Symphony X dinlemelidirler mutlaka.Bir de DT elemanlarının ceketlerini ilikleyecek kadar saygı duydukları Fates Warning.Dinleyin bunları.Sonra daha da derinlere inin ; Rush , Yes , King Crimson vs. DT'yle sınırlı kalmasın yani progressive zevkiniz.