Mor ve Ötesi:söylenmesi gereken herşeyi söylüyorlar.her konu hakkında fikirleri var.grupta herhangi bir sivrilme yok hepsi aynı derecede göz önünde.sözler harika ve gül kendine'den itibaren sözlerin altına Mor ve Ötesi imzası atıyorlar;Harun,Kerem vs vs değil.yaşayarak yorumluyorlar şarkılarını.
ve en önemlisi
mükemmel sempatik,mükemmel mütevaziler...Burak'ın sürekli gülmesi,Harun'un 'tabikiii'leri,Kerem K. ne kadar soğuk görünse de espirileri ve Kerem Ö.'nin sempatikliği onlara hasta olmamıza neden oluyor işte.ayrıca alakası olmasa da Harun'un çok güzel gözleri olmasına rağmen gözlük çok yakışıyor.
kısaca onlar bizler gibi diğer sanatçılar gibi tepeden bakmıyorlar.bunedenle de VAZGEÇİLMEZLER...