Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • mor ve ötesi • 28 Eylül 2004 12:01 • #440400
    Arkadaşlar doldurun gitsin...
  • kafa-yok • 28 Eylül 2004 14:44 • #440411
    Hakkı bulut- henüz 3 yaşında bir kardeşim var,seni ondan bile kıskanırım...

    Bülent Ortaçgil- oyna benle yoksa,kırarım kafanı!

    Fikret kızılok-Basar giderim bu ellerden,dostlar beni hatırlasın...
  • morvedelisi • 28 Eylül 2004 17:16 • #440414
    Mor ve Ötesi:söylenmesi gereken herşeyi söylüyorlar.her konu hakkında fikirleri var.grupta herhangi bir sivrilme yok hepsi aynı derecede göz önünde.sözler harika ve gül kendine'den itibaren sözlerin altına Mor ve Ötesi imzası atıyorlar;Harun,Kerem vs vs değil.yaşayarak yorumluyorlar şarkılarını.
    ve en önemlisi
    mükemmel sempatik,mükemmel mütevaziler...Burak'ın sürekli gülmesi,Harun'un 'tabikiii'leri,Kerem K. ne kadar soğuk görünse de espirileri ve Kerem Ö.'nin sempatikliği onlara hasta olmamıza neden oluyor işte.ayrıca alakası olmasa da Harun'un çok güzel gözleri olmasına rağmen gözlük çok yakışıyor.
    kısaca onlar bizler gibi diğer sanatçılar gibi tepeden bakmıyorlar.bunedenle de VAZGEÇİLMEZLER...
  • astharoth • 28 Eylül 2004 17:25 • #440416
    genesis-dinlediğim en iyi grup/konser kaydı
    dream theater-bence progressive'in lkiderleri
    Led zeppelin-en iyi vokal,en iyi davulcu,en iyi gitaris ve tabi şarkılar da otomatik olarak...:)
  • likablegirl • 28 Eylül 2004 17:45 • #440417
    mor ve ötesi
    mor ve ötesi
    mor ve ötesi

    onlar 1 numaralar
  • thriller • 28 Eylül 2004 18:28 • #440420
    m.jackson ve tarkan......

    başka aklıma gelmiyor....
  • astharoth • 28 Eylül 2004 18:39 • #440421
    kullanıcı adımızdan belli oluyor zaten:)
  • mor_ve _ötesi • 28 Eylül 2004 19:04 • #440423
    MOR VE ÖTESİ!!!HER ZAMAN!ÇOK SEVİMLİLERR!
    HARUN CİDDİYETİNİ NE KADAR KORUMAYA ÇALIŞSADA KENDİNİ TUTAMAZ ESPRİLER PATLATIR..KEREM K. ÇOKK ŞEKER,SESİ ÇOK TATLI VE ÇOK TEMİZKALPLİ, BURAK GÜVEN'İN BAKIŞLARI ÇOK ŞEKER:)),KEREM Ö.DE HER NE KADAR SOĞUK GÖRÜNSEDE ÖZÜNDE ÇOK SICAK VE HEPSİ İÇİN SÖYLÜYORUM ÇOKK GEYİKLER!!
    ALBÜM ÇOK GÜZEL,KENDİ GÖRÜNÜŞLERİ-DURUŞLARI GÜZEL,İÇLERİ GÜZEL,HER ŞEYİ GÜZELLL.MUHTEŞEM Bİ GRUP DAHA NE DİYEYİM!TAKLİTLERİNDEN VE HAYRANI OLANLAR ARASINDAKİ TAKLİTLERDEN SAKININ!
    !!!!!!!HER ZAMAN MOR VE ÖTESİİİİ!!!!!!!
  • allman • 30 Eylül 2004 19:41 • #440540
    pink floyd u,bob dylan ı dinlemekten hiç vazgeçemem.onların müziklerine kattıkları ruhları müthiş.
  • eelmaa • 1 Ekim 2004 13:31 • #440555
    hay bu mor ve öteberisini ne yapmalı bilmiyorum....