Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • otopshy • 25 Ekim 2004 23:32 • #442309
    erkan ogur -üstatların üstadı.
    hasan cihat örter mükemmel yorum ve klasıklesmıs bır ısım
    volkan konak- basarılı bır yorumcu
  • ozgoksel1 • 26 Ekim 2004 14:23 • #442336
    yerli

    murat yılmazyıldırım:kesinikle ama kesinlikle bir numaramdadır her zaman.adamın satmak gibi kaygısı yok...onu keşfetmek lazım

    erkin koray:bişey söylemeye gerek varmı?erkin baba işte..

    ilhan irem:bunun içinde pek bişey söylenmez

    yabancı

    linkin park
    pink floyd
    system of a down
  • daron_malakian • 26 Ekim 2004 21:37 • #442399
    nirvana
    r.e.m.
    iron maiden
    pink floyd
    metallica
    megadeth
    marilyn manson
  • deren • 26 Ekim 2004 21:40 • #442403
    temel insanları üçe ayırmış sayı saymayı bilenlerle bilmeyenler diye
  • nirvanapistol • 26 Ekim 2004 23:38 • #442414
    NirvanA--gerçekliğin yansıması
    The doorS--özgürlüğün kapısı
    Deep purplE--anlam canavarı
    BLack sabbatH--korkutucuu!
    Sex pistoLS--anarşiii :))
    Pink floyD--derinlere inmek..
  • black_guitar • 27 Ekim 2004 23:32 • #442439
    SAVATAGE...bi efsane...
    blind guadian...baska bi efsane...
    iced earth... bu üçünden hiç wazgecemem her gün dinlesem sıkılmam diecek baska bişe yok heralde...
  • heimdall • 28 Ekim 2004 14:51 • #442456
    Blind Guardian
    GNR
    Skidrow
    Iron Maiden
    Iced Earth
    Kiss
    Helloween
    .
    .
    .
  • 21 • 28 Ekim 2004 23:04 • #442491
    Pantera
    Helloween
    SOAD
  • mor ve ötesi • 30 Ekim 2004 12:22 • #442533
    PİLLİ BEBEK çok iyiler dinlemeyen varsa bi şekilde ele geçirin albümlerini gerçi piyasada pek bulamazsınız ama kuytu köşeler de var...
  • Darth Revan • 31 Ekim 2004 23:47 • #442680
    Metallica- beni müzikle tanıstırdılar.. Her zaman her yerde ne tür müzik yaparlarsa yapsınlar krallar...
    Iron Maiden- Bruce'un ses yeter..

    Megadeth- Her ne kadar james ve metallicaya aldıgı tavırdan dolayı dave'e kızsamda megadethin cok iyi sarkıları var..
    Dream Theater- Cok kaliteli müzik

    Türkiyeden ise

    Pentagram-Türkiye'nin en adam gibi grubu
    Kurban- Hepsine helal olsun.. cok iyi müzik yapıyolar, mor ve ötesi gibi özenti grubu degiller ve eglenceliler..