Metallica- beni müzikle tanıstırdılar.. Her zaman her yerde ne tür müzik yaparlarsa yapsınlar krallar...
Iron Maiden- Bruce'un ses yeter..
Megadeth- Her ne kadar james ve metallicaya aldıgı tavırdan dolayı dave'e kızsamda megadethin cok iyi sarkıları var..
Dream Theater- Cok kaliteli müzik
Türkiyeden ise
Pentagram-Türkiye'nin en adam gibi grubu
Kurban- Hepsine helal olsun.. cok iyi müzik yapıyolar, mor ve ötesi gibi özenti grubu degiller ve eglenceliler..