-
İlk önce ;
1-System of a Down[en sevdiğim grup anlatmiyim yaşayın :) ]
2- Anathema [ bence bu grupta her his bulunabilir (vincent da çok tatlı zaten :) ]
3-Şebnem Ferah [Tamamen beni anlatıyor şarkılarında ]
-
eagles kaldığım hoteli biliyorlar :)
barış manço isim babam
m.jakson (sadece müziği)yaptıklarını hiç tasvip etmiyorum
-
ferhat biytiful
kahtalı mıçe
ve metalika
-
sting=hem yakışıklı hemde şarkıları çok guzel ve anlamlı
jamiroquai=her şarkılarındaki ritm harika ve canlı performanslarıda öyle
travis=şarkıları çok duygulu beni etkiliyolarlar
-
Metallica-james heltfield yeterli bi neden sanırım.
Apocalyptica-bu dünyadan kopup istediğim her yere gidebilme özgürlüğü sağlıyorlar.
system-çok özgünler.
-
Tarja Tarunen. Opera vokal insanı alıp goturuyor
Bruce Dickinson. O kot montu cıkar artık
Amy lee. Cok guzel sesi var piyanoyla birlesince cok guzel oluyor.
-
placebo== ı know ,,,ruhlara devaa
audioslave= like a stone,,, rigor mortis...ölümün ssouukluuu
him== join me in death.... this life aint worth living fevkalade başarılı bir sözzz...
-
Ceza-Rapstar :D
Sagopa-Pessimist küheylan
-
altıncı cadde
nev
mor ve ötesi
-
iğrenç