Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • SoaD_Cı_KıZ • 5 Mart 2005 00:06 • #454050
    İlk önce ;
    1-System of a Down[en sevdiğim grup anlatmiyim yaşayın :) ]
    2- Anathema [ bence bu grupta her his bulunabilir (vincent da çok tatlı zaten :) ]
    3-Şebnem Ferah [Tamamen beni anlatıyor şarkılarında ]
  • toyz • 5 Mart 2005 01:35 • #454078
    eagles kaldığım hoteli biliyorlar :)
    barış manço isim babam
    m.jakson (sadece müziği)yaptıklarını hiç tasvip etmiyorum
  • zatı_sahane • 5 Mart 2005 02:13 • #454100
    ferhat biytiful
    kahtalı mıçe
    ve metalika
  • sedamerve • 5 Mart 2005 22:14 • #454207
    sting=hem yakışıklı hemde şarkıları çok guzel ve anlamlı
    jamiroquai=her şarkılarındaki ritm harika ve canlı performanslarıda öyle
    travis=şarkıları çok duygulu beni etkiliyolarlar
  • metalik • 5 Mart 2005 22:21 • #454213
    Metallica-james heltfield yeterli bi neden sanırım.
    Apocalyptica-bu dünyadan kopup istediğim her yere gidebilme özgürlüğü sağlıyorlar.
    system-çok özgünler.
  • The_Kryptonite • 6 Mart 2005 22:30 • #454344
    Tarja Tarunen. Opera vokal insanı alıp goturuyor
    Bruce Dickinson. O kot montu cıkar artık
    Amy lee. Cok guzel sesi var piyanoyla birlesince cok guzel oluyor.
  • trevaniansfan • 8 Mart 2005 16:15 • #454523
    placebo== ı know ,,,ruhlara devaa
    audioslave= like a stone,,, rigor mortis...ölümün ssouukluuu
    him== join me in death.... this life aint worth living fevkalade başarılı bir sözzz...
  • Rapert • 12 Mart 2005 22:49 • #455049
    Ceza-Rapstar :D
    Sagopa-Pessimist küheylan
  • ayazz • 14 Mart 2005 16:18 • #455218
    altıncı cadde
    nev
    mor ve ötesi
  • ayazz • 14 Mart 2005 16:20 • #455219
    iğrenç