Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • SoaD_Cı_KıZ • 5 Mart 2005 00:06 • #454050
    İlk önce ;
    1-System of a Down[en sevdiğim grup anlatmiyim yaşayın :) ]
    2- Anathema [ bence bu grupta her his bulunabilir (vincent da çok tatlı zaten :) ]
    3-Şebnem Ferah [Tamamen beni anlatıyor şarkılarında ]
Bu konunun tüm mesajları