Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • damnation • 14 Mart 2005 18:21 • #455248
    off sonunda vincent sewen birini buldum yaw herkes danny die ölüyo anlamıyorum o grubu olusturan herıf vincent bu kadar.anathema opeth haggard hepside kendi tarzlarında 1 numara
  • mor ve ötesi • 11 Nisan 2005 20:49 • #459903
    NEV
    MOR VE ÖTESİ
    COLDPLAY
  • fzt • 11 Nisan 2005 21:50 • #459916
    YAVUZ CET0N
    nirvana
    deep PURPLE
    pink floyd
    led zeppellin
    kurban
    rashit
  • klavyeci • 11 Nisan 2005 21:55 • #459919
    Bülent ORTAÇGİL
    Bülent ORTAÇGİL ve
    Bülent ORTAÇGİL
  • haRbii • 11 Nisan 2005 22:35 • #459931
    kesinlikle iğrenççç :P
  • haRbii • 11 Nisan 2005 22:41 • #459933
    şebnem ferah _ türkçe müzikte number one
    demir demirkan - o da öyle :))
    yavuz çetin - tartışılmaz sanırım :)


    buarada şebo nun aşk adlı parçayı dinlemeyen varsa ilk fırsatta bi dinlesin gerçekten süpheer yaa .. ve demir demirkan - zaferlerim ;)
  • JackSparrow • 11 Nisan 2005 22:52 • #459938
    Yaziyorum.....

    Metallica - Kesinlikle dünyanin gelmis geçmis en iyi grubu 90'lara kadarki kismi...

    Megadeth - Dave Mustaine'in kisilii disindaki herseyi güzel o yüzden...

    Iced Earth - Sarkilarindaki melankoliyi hic bi grup daha once yakalayamamisti...
  • partikel88 • 1 Mayıs 2005 19:00 • #463056
    Yaziyorum.....

    nofx: 24 saat dinlemeye dayanabildigim ayrica coverları da pek bir hoş olan şirin punk grup.
    bad religion: new school akımının başlangıcı olan sarkı sözleri anlam ifade eden, hepsi birbirinin aynı şarkılara sahip olmayan insan toplulugu.
    bir ide cure olsa gerek.. : o da her daim dinlenebilecek rahatlatıcı bir etkiye sahip post punk grubu.
  • MORVEÖTESİ1995 • 1 Mayıs 2005 19:25 • #463084
    ne kadar saçmalamışsın yaa ne demek doldurun gitsin???????? alla alla yaw!!!!!!! burda bi imzan olsun die mi yaptın?? senin gibi mor ve ötesi hayranları yüzünden(hayran bile diyemeyiz) mor ve ötesi bu kadar eleştiriliyor...ve de kötüleniyor...bilmiş ol!!!!!!!!!!!!
  • Remy • 1 Mayıs 2005 22:36 • #463155
    linkin park
    green day
    blink 182
    fazla söze gerek yok derim....