ne kadar saçmalamışsın yaa ne demek doldurun gitsin???????? alla alla yaw!!!!!!! burda bi imzan olsun die mi yaptın?? senin gibi mor ve ötesi hayranları yüzünden(hayran bile diyemeyiz) mor ve ötesi bu kadar eleştiriliyor...ve de kötüleniyor...bilmiş ol!!!!!!!!!!!!