Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • MoonLigth • 2 Ekim 2004 14:26 • #440667
    Nirvana
    Deep puple
    Pinkfloyd
  • MrNoName • 2 Ekim 2004 15:32 • #440673
    Sasha!
    Armin Van Buuren!
    Airwave!
    Lexicon avenue!
    Echomen!
    Madam!
    Medway!
    Royskoop!
    Enigma!
    Björk!
    -----------
    Eros Ramazotti!
    U2!
    SADE!(etkileyici ses)
    Tracy Chapman!
    Madonna!(80lerdeki parcalari)
    3 YAZMAK COK ZOR:))
  • brownsugar • 2 Ekim 2004 23:21 • #440751
    guns n roses led zeppelin deep purple inanılmazlar
  • hakancez • 3 Ekim 2004 00:46 • #440757
    mayhem - adamlar her zaman saat gibi. siddetli ve hızlı. bir de canlı izlemiş olmanın verdiği olumlu izlenim var.
    slayer - cocuktum dinliyordum, aradan 15 sene geçti hala dinliyorum. umarım tekrra konsere gelirler...
    venom - herşeyin başlangıcı....
  • karete • 3 Ekim 2004 01:35 • #440762
    hepsi biyerde sıkıyo bi parçayı 1 hafta hiç durmadan yuzlerce kez dinliyorm sonrada bidaha dinlemiyorum gunun 10 saatı muzık dinlemekle geçiyo zaten
  • chazy_chazzz • 3 Ekim 2004 19:21 • #440841
    systemden asla vazgeçmem....müziğinin özelliklede serjin sesinin eşinin benzerinin bulunamayacağı müzikleri kadar görüşlerine sözlerine ve yaptıkları işlerede hayran olduğum ermeni topluluk....
  • efespilsen • 3 Ekim 2004 22:14 • #440872
    pink floyd & bob dylan
    sonsuza kadar...
  • mor ve ötesi • 4 Ekim 2004 13:40 • #440909
    Sezen Aksu
    Bülent Ortaçgil
    Fikret Kızılok
    Zuhal Olcay
    Mor ve Ötesi
    Bulutsuzluk Özlemi
    Düş Sokağı Sakinleri
  • pepperrina • 5 Ekim 2004 14:35 • #440986
    red hot chili peppers: çünkü sadece çorapların içindeki penisler değiller :))) "bir red hot chili pepper olmak demek, özgür olmak ve bir şeye takıntılı olmamak, herhangi bir kategoriye bağlı kalmamak demektir. Rock'n roll klişeleriyle dolu bir yaşam tarzından daha çok, müziğe doğal bir aşk duyan ve funk müziğe sevgi besleyen biri red hot chili pepper olabilir." FLEA
    sex pistols: i am an ati-christ i am an anarchist
    aerosmith: steve'in sesi!!!
    led zeppelin: blues'u "başka birşey" yaptılar..
    velvet underground: verdiği "derin bir nefes al... vur kır parçala dağıt dök mahvet..... otur ve bir nefes al..... tekrar dağıt vur kır parçala önüne geleni devir..... derin bir nefes al tekrar.... ve asıl patlamanı yaşa!yok et önüne gelen herşeyi!!!" hissinden dolayı
    iggy pop: search & destroy
    david bowie: hello space boy!! adam hakkında ne diyebilirim ki?
  • oucok • 5 Ekim 2004 14:48 • #440989
    Nirvana - esrar
    Pink Floyd - bişi demeye gerek var mı acep ?
    Radiohead - bunalım, depresyon vs. vs.