-
Nirvana
Deep puple
Pinkfloyd
-
Sasha!
Armin Van Buuren!
Airwave!
Lexicon avenue!
Echomen!
Madam!
Medway!
Royskoop!
Enigma!
Björk!
-----------
Eros Ramazotti!
U2!
SADE!(etkileyici ses)
Tracy Chapman!
Madonna!(80lerdeki parcalari)
3 YAZMAK COK ZOR:))
-
guns n roses led zeppelin deep purple inanılmazlar
-
mayhem - adamlar her zaman saat gibi. siddetli ve hızlı. bir de canlı izlemiş olmanın verdiği olumlu izlenim var.
slayer - cocuktum dinliyordum, aradan 15 sene geçti hala dinliyorum. umarım tekrra konsere gelirler...
venom - herşeyin başlangıcı....
-
hepsi biyerde sıkıyo bi parçayı 1 hafta hiç durmadan yuzlerce kez dinliyorm sonrada bidaha dinlemiyorum gunun 10 saatı muzık dinlemekle geçiyo zaten
-
systemden asla vazgeçmem....müziğinin özelliklede serjin sesinin eşinin benzerinin bulunamayacağı müzikleri kadar görüşlerine sözlerine ve yaptıkları işlerede hayran olduğum ermeni topluluk....
-
pink floyd & bob dylan
sonsuza kadar...
-
Sezen Aksu
Bülent Ortaçgil
Fikret Kızılok
Zuhal Olcay
Mor ve Ötesi
Bulutsuzluk Özlemi
Düş Sokağı Sakinleri
-
red hot chili peppers: çünkü sadece çorapların içindeki penisler değiller :))) "bir red hot chili pepper olmak demek, özgür olmak ve bir şeye takıntılı olmamak, herhangi bir kategoriye bağlı kalmamak demektir. Rock'n roll klişeleriyle dolu bir yaşam tarzından daha çok, müziğe doğal bir aşk duyan ve funk müziğe sevgi besleyen biri red hot chili pepper olabilir." FLEA
sex pistols: i am an ati-christ i am an anarchist
aerosmith: steve'in sesi!!!
led zeppelin: blues'u "başka birşey" yaptılar..
velvet underground: verdiği "derin bir nefes al... vur kır parçala dağıt dök mahvet..... otur ve bir nefes al..... tekrar dağıt vur kır parçala önüne geleni devir..... derin bir nefes al tekrar.... ve asıl patlamanı yaşa!yok et önüne gelen herşeyi!!!" hissinden dolayı
iggy pop: search & destroy
david bowie: hello space boy!! adam hakkında ne diyebilirim ki?
-
Nirvana - esrar
Pink Floyd - bişi demeye gerek var mı acep ?
Radiohead - bunalım, depresyon vs. vs.