Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • pepperrina • 5 Ekim 2004 14:35 • #440986
    red hot chili peppers: çünkü sadece çorapların içindeki penisler değiller :))) "bir red hot chili pepper olmak demek, özgür olmak ve bir şeye takıntılı olmamak, herhangi bir kategoriye bağlı kalmamak demektir. Rock'n roll klişeleriyle dolu bir yaşam tarzından daha çok, müziğe doğal bir aşk duyan ve funk müziğe sevgi besleyen biri red hot chili pepper olabilir." FLEA
    sex pistols: i am an ati-christ i am an anarchist
    aerosmith: steve'in sesi!!!
    led zeppelin: blues'u "başka birşey" yaptılar..
    velvet underground: verdiği "derin bir nefes al... vur kır parçala dağıt dök mahvet..... otur ve bir nefes al..... tekrar dağıt vur kır parçala önüne geleni devir..... derin bir nefes al tekrar.... ve asıl patlamanı yaşa!yok et önüne gelen herşeyi!!!" hissinden dolayı
    iggy pop: search & destroy
    david bowie: hello space boy!! adam hakkında ne diyebilirim ki?
Bu konunun tüm mesajları