-
burzum:üstadın karşısında saygıyla eğiliyorum
scorpions:gerçekten yıllardır kaliteliler(en azından kendimi bildim bileli)
metallica:sölicek bişey yok zaten
marduk:stillll fuckinggggg deaadddd:))
ıced earth:gerçekten çok kaliteliler
blınd guardian:fantastik olaylara ilgimi daha da arttırdı
venom:babamdan çok seviyorum:)))
guns'n roses ve deep purple a da unutmamak lazım..
tarzları farklı olsa da gerçketen sağlam ve kaliteli müzik yapıyolar işte bunu seviyorum
-
Jason Becker
Jason Becker
Jason Becker
kendisi şarkı yaratma konusunda sınırları zorlamış ancak A.L.S hastalığı yüzünden tam sınırları aşacakken müzik kariyerine son vermiştir
www.jasonbecker.com
-
rimi rim ley ile gülseren
mustafa topaloğlu
ferhat güzel
-
senin bence saplantın var..:))
bence saplantınız var..olaya müzikal bakmak lazım...
güneş gözlüğü ya da esprili bir hal değil konu...
konu müzik,....
teşekkürler...
-
mor ve ötesi-adamlar müzik yapıyo abi yaa..!
şebnem ferah-o bambaşka..!
feridun düzağaç-şarkıları bitiriyo..!
-
radiohead(ah şu ingilizler..)
esbjorn svennson trio(ah şu isveçliler..)
shostakoviç(dahi bir rus..)
-
SYSTEM OF A DOWN - I want to fu'k my way to the garden cause everyone needs a motherfu'ker!!!
MARİLYN MANSON - ne diyim abi adam tam ben yaa...
METALLICA - welcome to worldtime stands still noone lives and noone will...
ve BEN - çok iyi melodiler bulurum her türlü şarkı sözüne üstüme kimseyi tanımıyorum bi de sevdiğim diğer tarafım zıplarken çok çok rahat gitar çalabiliyorum beni etkilemiyo system hastasıyım bu diğer iyi özellğim ... ...
--------------------------Pri-S-onG-------------------------------
-
KoRn Nightwish epica T.o.T Therion metallica bu gruplar hakkında yorum yapmak bizim gibilere düşmez
-
KoRn,Slipknot ve Metallica tabi ki kimlerle başladıysak onlarla devam edeceğiz sonuna kadar.
-
anathema...nightwish....björk....
vincent!!...allam canım ya:P...are you there??..(anathema)
she is my sin ve wishmaster en sevdiim şarkıları!!(nightwish)
play dead....barcheolorette....ya...taam tarzı hiç bana göre değill ama....çocuk yaşımdan beri bu kadına hastayım....ve sesi gerçekten çok güzel...(björk)
laa sanki kocaman karı olmuşum gibi konuştum:P:)))