Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • Metal milita • 26 Şubat 2005 20:44 • #453128
    burzum:üstadın karşısında saygıyla eğiliyorum
    scorpions:gerçekten yıllardır kaliteliler(en azından kendimi bildim bileli)
    metallica:sölicek bişey yok zaten
    marduk:stillll fuckinggggg deaadddd:))
    ıced earth:gerçekten çok kaliteliler
    blınd guardian:fantastik olaylara ilgimi daha da arttırdı
    venom:babamdan çok seviyorum:)))
    guns'n roses ve deep purple a da unutmamak lazım..
    tarzları farklı olsa da gerçketen sağlam ve kaliteli müzik yapıyolar işte bunu seviyorum
  • ThranduiL • 26 Şubat 2005 22:56 • #453148
    Jason Becker
    Jason Becker
    Jason Becker

    kendisi şarkı yaratma konusunda sınırları zorlamış ancak A.L.S hastalığı yüzünden tam sınırları aşacakken müzik kariyerine son vermiştir
    www.jasonbecker.com
  • Converge • 27 Şubat 2005 12:24 • #453180
    rimi rim ley ile gülseren
    mustafa topaloğlu
    ferhat güzel
  • lothlorien • 27 Şubat 2005 23:46 • #453268
    senin bence saplantın var..:))

    bence saplantınız var..olaya müzikal bakmak lazım...
    güneş gözlüğü ya da esprili bir hal değil konu...
    konu müzik,....
    teşekkürler...
  • RoCKeRGiRL • 1 Mart 2005 18:31 • #453449
    mor ve ötesi-adamlar müzik yapıyo abi yaa..!
    şebnem ferah-o bambaşka..!
    feridun düzağaç-şarkıları bitiriyo..!
  • düşgezgini • 1 Mart 2005 23:10 • #453511
    radiohead(ah şu ingilizler..)
    esbjorn svennson trio(ah şu isveçliler..)
    shostakoviç(dahi bir rus..)
  • tweeder • 2 Mart 2005 16:59 • #453628
    SYSTEM OF A DOWN - I want to fu'k my way to the garden cause everyone needs a motherfu'ker!!!
    MARİLYN MANSON - ne diyim abi adam tam ben yaa...
    METALLICA - welcome to worldtime stands still noone lives and noone will...
    ve BEN - çok iyi melodiler bulurum her türlü şarkı sözüne üstüme kimseyi tanımıyorum bi de sevdiğim diğer tarafım zıplarken çok çok rahat gitar çalabiliyorum beni etkilemiyo system hastasıyım bu diğer iyi özellğim ... ...
    --------------------------Pri-S-onG-------------------------------
  • Fetus • 2 Mart 2005 18:25 • #453675
    KoRn Nightwish epica T.o.T Therion metallica bu gruplar hakkında yorum yapmak bizim gibilere düşmez
  • _DiM_ • 2 Mart 2005 18:30 • #453677
    KoRn,Slipknot ve Metallica tabi ki kimlerle başladıysak onlarla devam edeceğiz sonuna kadar.
  • MeDuSa_62 • 3 Mart 2005 18:29 • #453829
    anathema...nightwish....björk....
    vincent!!...allam canım ya:P...are you there??..(anathema)
    she is my sin ve wishmaster en sevdiim şarkıları!!(nightwish)
    play dead....barcheolorette....ya...taam tarzı hiç bana göre değill ama....çocuk yaşımdan beri bu kadına hastayım....ve sesi gerçekten çok güzel...(björk)




    laa sanki kocaman karı olmuşum gibi konuştum:P:)))