Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • MeDuSa_62 • 3 Mart 2005 18:29 • #453829
    anathema...nightwish....björk....
    vincent!!...allam canım ya:P...are you there??..(anathema)
    she is my sin ve wishmaster en sevdiim şarkıları!!(nightwish)
    play dead....barcheolorette....ya...taam tarzı hiç bana göre değill ama....çocuk yaşımdan beri bu kadına hastayım....ve sesi gerçekten çok güzel...(björk)




    laa sanki kocaman karı olmuşum gibi konuştum:P:)))
Bu konunun tüm mesajları