anathema...nightwish....björk....
vincent!!...allam canım ya:P...are you there??..(anathema)
she is my sin ve wishmaster en sevdiim şarkıları!!(nightwish)
play dead....barcheolorette....ya...taam tarzı hiç bana göre değill ama....çocuk yaşımdan beri bu kadına hastayım....ve sesi gerçekten çok güzel...(björk)
laa sanki kocaman karı olmuşum gibi konuştum:P:)))