burzum:üstadın karşısında saygıyla eğiliyorum
scorpions:gerçekten yıllardır kaliteliler(en azından kendimi bildim bileli)
metallica:sölicek bişey yok zaten
marduk:stillll fuckinggggg deaadddd:))
ıced earth:gerçekten çok kaliteliler
blınd guardian:fantastik olaylara ilgimi daha da arttırdı
venom:babamdan çok seviyorum:)))
guns'n roses ve deep purple a da unutmamak lazım..
tarzları farklı olsa da gerçketen sağlam ve kaliteli müzik yapıyolar işte bunu seviyorum