Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • spine_nirvana • 5 Ekim 2004 17:29 • #441005
    NİRVANA
    METALLİCA
    CEM KÖKSAL
    DEHSETLER
  • kaamos • 5 Ekim 2004 17:30 • #441006
    Garbage - güzel ses, güzel muzik

    Apocalyptica - türünün tek örnegi

    Sigur Ros - bunun nedenini cok düsündüm, valla bende bilmiyorum, ama cok güzel uyutuyolar, huzur veriyolar
  • Selchuk • 5 Ekim 2004 18:06 • #441010
    Ya çoq zor ama..

    Punk Coverlar (billy jean,sweet dreams,ghostbusters,pink panther vs)
    -Zaten severek dinlediim tracklerin punk coverları ayrı bi güzel oluyo..
    Ve KURBAN (umarım böyle devam eder)
  • bum • 5 Ekim 2004 22:27 • #441033
    PEARL JAM müthiş, onlar gibisi yok!!!
    ayriyetten muse ve U2
  • souls_for_rent • 6 Ekim 2004 09:16 • #441048
    -pearl jam
    -guns n roses (veya bu grubun elemanlarının varolduğu bütün çalışmalar, gruplar...)
    -chris cornell
  • Karapranga • 6 Ekim 2004 14:33 • #441067
    Slayer
    Mükkemmell bi ilk albüm
    Iron Maiden
    Her zaman en güzeli yaptılar
    Pentagram
    Türklerde en iyi olan türk olduu için süper
    .
    .
    .
    .
  • Nimloth • 6 Ekim 2004 15:22 • #441071
    Blind Guardian orta dunyadan bu dunyaya bakıs acıları super
  • maviyorum • 6 Ekim 2004 16:24 • #441077
    yazdıkların doğru morvedelisi fakat onları nasıl böyle yakından gözlemleyebildin çünkü televizyonda grubumuzu görmek çok zor
  • maviyorum • 6 Ekim 2004 16:27 • #441078
    senin aklını karıştırmışlar bir daha böyle safsatalar yazmassan sevinirim sözüm sana elma
  • aliceand • 6 Ekim 2004 16:53 • #441082
    guano apes_pretty in scarlet
    evanescence_hello
    kittie_charlotte