MOR VE ÖTESİ!!!HER ZAMAN!ÇOK SEVİMLİLERR!
HARUN CİDDİYETİNİ NE KADAR KORUMAYA ÇALIŞSADA KENDİNİ TUTAMAZ ESPRİLER PATLATIR..KEREM K. ÇOKK ŞEKER,SESİ ÇOK TATLI VE ÇOK TEMİZKALPLİ, BURAK GÜVEN'İN BAKIŞLARI ÇOK ŞEKER:)),KEREM Ö.DE HER NE KADAR SOĞUK GÖRÜNSEDE ÖZÜNDE ÇOK SICAK VE HEPSİ İÇİN SÖYLÜYORUM ÇOKK GEYİKLER!!
ALBÜM ÇOK GÜZEL,KENDİ GÖRÜNÜŞLERİ-DURUŞLARI GÜZEL,İÇLERİ GÜZEL,HER ŞEYİ GÜZELLL.MUHTEŞEM Bİ GRUP DAHA NE DİYEYİM!TAKLİTLERİNDEN VE HAYRANI OLANLAR ARASINDAKİ TAKLİTLERDEN SAKININ!
!!!!!!!HER ZAMAN MOR VE ÖTESİİİİ!!!!!!!