Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinlemekten hiiiç mi hiç vazgeçemediğiniz ilk üç sanatçı ve onları anlatan bir kaç cümle...

  • mor_ve _ötesi • 28 Eylül 2004 19:04 • #440423
    MOR VE ÖTESİ!!!HER ZAMAN!ÇOK SEVİMLİLERR!
    HARUN CİDDİYETİNİ NE KADAR KORUMAYA ÇALIŞSADA KENDİNİ TUTAMAZ ESPRİLER PATLATIR..KEREM K. ÇOKK ŞEKER,SESİ ÇOK TATLI VE ÇOK TEMİZKALPLİ, BURAK GÜVEN'İN BAKIŞLARI ÇOK ŞEKER:)),KEREM Ö.DE HER NE KADAR SOĞUK GÖRÜNSEDE ÖZÜNDE ÇOK SICAK VE HEPSİ İÇİN SÖYLÜYORUM ÇOKK GEYİKLER!!
    ALBÜM ÇOK GÜZEL,KENDİ GÖRÜNÜŞLERİ-DURUŞLARI GÜZEL,İÇLERİ GÜZEL,HER ŞEYİ GÜZELLL.MUHTEŞEM Bİ GRUP DAHA NE DİYEYİM!TAKLİTLERİNDEN VE HAYRANI OLANLAR ARASINDAKİ TAKLİTLERDEN SAKININ!
    !!!!!!!HER ZAMAN MOR VE ÖTESİİİİ!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları